Nyårsdagen

Corona vaknade halv åtta och Fenix klockan åtta på nyårsdagen, helt ok! När gänget vaknat åt vi frukost och sedan åkte Jeppe och Jonte hem. Jag och Fenix åkte till mormor och morfar och hämtade Embla medans Daniel var kvar hemma med Corona och Henkan.
Fenix och jag fikade en snabbis hos mormor och morfar innan vi åkte hem igen. När vi kom hem hade Henkan åkt hem. Corona sov och vi la Fenix för att sova middag. Jag och Daniel kröp ner i soffan och tittade på film.
På kvällen vart det middag hos farmor och farfar.


Frukost



Fika hos mormor och morfar

Mysigt vid brasan

Hos farmor och farfar



Fenix har bäddat ner sig i farmors säng och tittar på film

Pysslar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0