Lördag

I lördags tog jag och Fenix en morgonpromenad med Embla. Han fick åka pulka och efter en stund ville han dra pulkan själv!
Vid elva kom Henkan hit och han och Daniel började tapetsera väggrna i trappan. Corona sov middag så jag och Fenix åkte och handla lite. När vi kom hem bakade vi en kladdkaka för det ville Daniel ha till fikat.
Gunte, Lojke, Michelle och Gösta kom hit en stund när Daniel och Henkan tog en pause, det vart fika med kladdkaka och glass! Efter fikat tapetserade killarna klart! Det vart så himla fint!
Jag och Fenix åkte och handlade pizza, välförtjänt!
Barnen var trötta och gick och la sig runt kvart i åtta. Jag och Daniel tittatde på gladiatorerna och sen lite film!


I fredags hjälpte Fenix till med maten

Morgonpromenad












Lek hemma







Grabbarna jobbar



Inspektör Fenix





Fika





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0