Corona 7 månader

Idag blir vårat undebara mirakel till dotter 7 månader! Var har tiden tagit vägen? Nyss var hon ett litet knytte som låg och sussade i famnen mest hela dagarna.
Nu är hon en stor tjej som kan skratta, prata, sitta själv, rulla runt och vrida och vända på sig. Hon äter mer och mer mat och nu ammar hon bara någon gång om dagen bara för att det är mysigt! Corona är ju vårat sista barn så jag vill verkligen dra ut på bebisperioden en stund till och därför får hon amma lite även för min skull, men snart så är det bara mat som gäller. Hon känns i alla fall ganska så liten i och med att hon är 2.5 kilo lättare än vad Fenix var i samma ålder, hon blir därmed bebis lite längre känns det som!
Hon är i alla fall en sådan otroligt mysig och härlig tjej som har ett ständigt leende på läpparna!
Vi älskar dig lilla hjärtat, grattis på 7-månadersdagen!

Förresten så är det här 1000:e inlägget här på bloggen!























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0