Ännu ett strandbesök

Efter dagis åkte vi ner till stranden idag igen. Fenix älskar att vara där och vädret kan ju inte vara bättre. Idag fick ha på sig sin UV-dräkt. Solskyddsfaktor är ju bra med så mycket som han plaskar i vattnet och geggar runt i sanden så är den snart borta.
Idag körde det förbi några båtar, det tyckte lillkillen var jätteroligt! Vi får se om Daniel får i båten till helgen, han har pratat om det, då ska Fenix få åka.
När Daniel kom hem åt vi middag och sedan var vi hos farmor och farfar på en snabbfika. Medan jag gick med Embla så klippte grabbarna gräset.
Jag har precis duschat lilleman och stoppat honom i säng, nu är det min tur att duscha och sedan titta på Grey´s anatomy!

Nyväckt liten kille

UV-dräkten är framplockad för året

Gullunge

Traktorn är självklart med

Titta, en båt!

Hämtar vatten

Det här var skoj!

Pysslar lite

Myser i solen

Viktigt att fylla på med vätska i värmen

En blomma.....

Yes, jag fick tag i den!

Mer blommor

Kratta lite

Kollar Emblas tassar

Glad kille

Flinpelle

Klipper gräs med pappa

Så duktiga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0