Pysseldag

I går hade vi en hemmadag, Fenix och Daniel var ute och pysslade lite i trädgården, jag tvättade lite och satte upp lilltjejens nya väggdekor. När Fenix sov middag så kom farmor förbi med en skottkärra till Fenix, den lekte han med när han vaknade. Fenix fick sin klocka uppsatt i sitt rum samt hans rullgardin, snart kan ha flytta över i nya rummet!
Vi åt ost- och skinkpaj uppe hos farmor och farfar på kvällen, smaskigt!
Marie-Louise följde med på Emblas kvällspromenad och det gjorde även Fenix. När vi kom tillbaka följde Embla med Marie-Louise ut för att döda mördarsniglar. Jag rensade lite i köksskåpen och Daniel flyttade på Fenix´s tavellist till det nya rummet och satte upp lilltjejens i hennes rum.
När vi nattat Fenix vart det soffan och ishockeyfinalen, den började ju bra men sedan vart det bara pinsamt!

Mys med pappa vid frukostbordet

Torkar av sin stol

Lilltjejens väggdekor

Fått en skottkärra av farmor

På promenad till butiken i södersvik, Fenix håller i Embla

Duktig kille

Provsitter en utemöbel

Fenix´s klocka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0