Miraklet 4 veckor

Idag är det fyra veckor sedan vårat lilla mirakel kom till oss, det går så fort. Hon är en underbar liten varelse som vi älskar hur mycket som helst!
Igår kväll fick Daniel prova att ge tjejen flaska och det gick kanon! 
Daniel och Fenix började morgonen med att åka in till norrtälje och lämna ett av våra bildäck då det satt en skruv i det. Dem handlade sedan lite frukost och kom hem igen.
Vi åt frukost och sedan åkte vi tillbaka till norrtälje hela familjen och hämtade upp däcket igen. Vi åkte sedan raka vägen till räfsnäs där det var sjöräddningsdag.
Fenix fick titta på båtar och han och jag gick ombord på en sjöräddningsbåt oxå. Vi åt lite glass i solen oxå innan vi åkte hem igen.
Vi åt lunch och sedan fick barnen sova middag. När dem vaknade gick vi ner på stranden och badade en liten stund innan det var dags att gå hem och äta middag. Efter middagen vart det bus ute. Nu sover lilleman och jag ska ta en promenad med Embla för att sedan hoppa ner i sofan med något att äta.

Fyra veckor

Mamma, pappa, dotter

Trött tjej i soffan

Får flaska av pappa

Mys ute i soffan

Vi väntar på att få gå ombord på båten

Uppe

Inte lika intresserad av båtarna som Fenix

Glass






Corona fick oxå lite att äta



Hemma och ligger vaknar till lite i soffan efter sovstunden

Kikar lite halvt







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0