Stranden

Förra lördagsnatten var det ett riktigt åskoväder här vilket resulterade i att datan, tv:n och telefonen inte ville fungera, därav den dåliga uppdateringen. Nu är allt fixat och jag ska försöka uppdatera lite. Jag börjar med dagens händelser så får jag ta resten av veckan när jag får tid.
Carina, Kimmo och Elvira kom hit på förmiddagen och vi åkte då ner på stranden. Corna sov sig mer eller mindre igenom hela strandvistelsen men dem andra barnen lekte glatt i vattnet. Vi grillade korv till lunch nere på stranden, mysigt. Efter ett antal timmar med sol och bus åkte våra gäster hem och vi gjorde likaså.
Nu har vi ätit middag hos farmor och farfar och Fenix sover. Corona ligger i min famn och slumrar och Daniel har tagit båten till gräddö för att tanka.
Jag ska snart sätta mig i soffan och ta något gott att äta på.
Tack kallhällsgänget för en trevlig dag























































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0