Söndag

Corona somnade vid tolv i går ikväll och vaknade vid åtta i morse utan att vakna något där i mellan, duktig tjej. Hon försöker hela tiden att vända sig till mage fast hon kommer inte över ännu. Trots att dem rekomenderar att barnen ska ligga på rygg så la jag henne på mage och det verkar ju som att hon trivs bäst så, åtta timmars sammanhängande sömn kan man inte klaga på!
I morse satte Daniel och Mikael upp två stora tält som vi ska ha dopet och Fenixs födelsedagsfirande i. Fenix hjälpte självklart till. Jeppe lånade våranbil hem i går så han kom tillbaka med den idag. Fenix fick sig då en lekstund med Jeppe innan Jeppe fick skjuts tillbaka till norrtälje av Mikael.
Daniel åkte in och tatuerade sig på eftermiddagen och jag och Fenix hade liten vattenlek ute medans Corona sov.
På kvällen vart det middag hos farmor och farfar.
Fenix sover nu och jag och Corona sitter här vid datorn. Jag ska snart packa ut lite saker till bilen då jag och barnen ska åka till mormor och morfar i morgon.
Daniels chef undrade om Daniel kunde jobba mån-onsd en här veckan som kommer och få ledigt dem dagarna en annan vecka. Daniel skulle egentligen haft ledigt hela den här veckan.
Ska även ta ett litet bad med prinsessan!


Uppsättning av tält





Corona vilar i soffan under tiden





Jeppe på besök

Tälten på plats

Fenix tvättar sin cykel



Yoga?





Busungen i vattnet





Mammas prinsessa







Puss












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0