Onsdag

I onsdags åkte jag, barnen och farmor till Vätö där dem hade en liten marknad. Fenix fick en keps, strumpor, två t-shirtar och en bil och Corona fick en handduk, strumpor och ett par byxor.
Vi mötte sedan upp Daniel i norrtälje och så åt vi alla lunch illsammans.
Jag, barnen och farmor tog en sväng på stan medans Daniel gick till Carro och fick fotvård. När han var klar så åkte han hem med Fenix. Farmor passade Corona medans Carro vaxade min ben.

Smakar bröd på marknaden

Nya kepsen

Mammas gull

Lunch

Corona sov sig igenom lunchen

Mötte upp pappa hos Carro

Väntar på att pappa ska bli klar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0