Bus!

Efter besöket hos farmor så åt vi på kvällen middag hos farmor och farfar. Fenix busade runt som vanligt och efter ett tag delatog även bröserna Andersson i buset. Av någon okänd anledning vart jag oxå indragen i det hela och vart tillslut doppad i Fenixs pool av min älskling, hmmmm. Då jag inte är så stor med mina 54 kilon så finns det ju ingen chans i världen att kunna ge igen.....
Fenix tyckte det var helfestligt i alla fall och som tur var så var det varmt ute, bjuder på det!

Glass hos farmor och farfar

Gör kullerbyttor med farmor

Bröderna busar

Fenix är oxå med och busar

Fenix vattnar farbror medans Daniel håller i


Jag visar daniel hur man gör dubbelkullerbyttor

Lugnet innan stormen

Hoppsan

Fenix hejar på

Ner i poolen

Fenix hjälper pappa

Upp igen

Lite blöt då!

Väldigt blött

Blöt men glad

Visar Fenix hur man sår på huvudet

Fenix flyger

Jag och mitt busfrö

Lite lek

Gullungen bara sover

Mysstund






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0