American Car Show

I lördags var vi på American Car Show. På vägen dit lämnade jag in mitt halsband som ska förminskas, känns jättenaket utan det nu.Henkan gick oxå med oss i parken och tittade på bilar och båtar.
Corona sov igenom hela tillställningen medans Fenix var väldigt intresserad av alla båtar med jättemotorer på.
Fenix och jag åkte ett tivolitåg som fanns där, Fenix är lite för liten för att åka själv så der var bara att hoppa i jag med, lite trångt men det gick, tur att man är smal!
Vi åt lunch innan vi sist av allt tittade på dem snabba båtarna som lämnade hamnen.
På kvällen när Fenix var nattad så åkte Daniel in till norrtälje för att gå raggargårdensfest tillsmmans med Henkan. Jag och Corona hade myskväll i soffan innan vi oxå hoppade i säng!  

Tittar på när pappa tvättar bilen

På väg American Car Show

Läser tidning





Sov igenom hela parkbesöket







Snyggaste lacken













Snyggaste bilen, en corvette såklart!



Tåget vi åkte med







Den här bilen var målad med tavelfärg så man fick skriva på den

Pappa Daniel har varit i farten





Mammas lunch





Myskväll



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0