Stranden

I söndags åkte jag, Daniel, Fenix, Corona, Henkan och Mikael ner till stranden. Det vart först lite bad och sedan vattenskidor och wakeboard för grabbarna. Jag, Corona och Fenix åkte med i båten. Corona har fått en flytväst som är för 3-15 kg, oj vad stor den var men det är ju bättre än inget. Hon tyckte i alla fall att det var jättemysigt att åka bt oh somnade som en stock på en gång.
Precis när vi åkt klart började det regna lite och vi åkte hem dock tittade solen fram ganska så snart igen efter det att vi kommit hem.
Daniel åkte in och handlade lite på eftermiddagen när barnen sov och jag njöt i solen, jag kan ju inte sitta så mycket i solen nu för tiden då Corona helst hänger med mig och hon ska ju inte vara i solen alls.
På kvällen vart det middag och farmor och farfar. Mikael, Lasse, Sara, Mindra och Ida var oxå där. Jag gick hem lite tidigare då mina föräldrar kom vid sju-tiden. Jag hade köpt ett mobilskal till pappa som han hämtade. Vi fikade med rabarberpaj som jag gjort. Daniel kom oxå hem när han hade ätit klart sin efterrätt hos farmor och farfar.


Trött tjej i vagnen på stranden

Wiiiie, högre pappa!

Badkillar



Sover i båten innan avgång



Farbror Mikael och Fenix

Älsklingen

Jag och trollet

Pappamys

Henkan

Henkan uppe på skidorna

Mammas lilla älskling

Lilla flytvästen, den är för mellan 3-15 kg och lilltjejen på straxt över fyra kg försvinner i den



Daniel








Lilla snyggingen

Vaknade på vägen hem från stranden

Gullfia

Myser med farbror

Myser i mormors knä

Fikar med morfar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0