Torsdagen

I torsdags var lilla familjen och svärmor  täby centrum. Det vart lite shopping och faktiskt inte bara till barnen den här gången, både jag och Daniel hittade lite saker. Vi åt lunch där oxå, gott!
När vi kom hem igen så fick Fenix bada i sin pool och Corona och jag hade det mysigt ute i skuggan under tiden.
På kvällen provade jag att ge lilltjejen lite bröstmjölk i flaska och det tog hon på en gång, duktig tjej. Daniel ska oxå få pröva någon dag, hoppas det går lika bra. Jag skulle behöva klippa och färga håret och då är det ju bra om Daniel kan få i lilltjejen lite mat medans jag är hos frisören. Ska boka tid när jag ser att det fungerar ordentligt.






Syskonmys

Ligger och kikar lite i täby centrum

Lunch

Fika



Skönt i skuggan

Går bra med flaskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0