Stranden


Imorse gick hela familjen och farmor ner till stranden. Fenix gick nästan hela vägen själv ner till stranden, ja eller gick och gick, han sprang väl mest! Fenix busade och badade som en vilde när vi kom fram. Farmor hade tagit med sig lite matsäck som vi åt, smaskigt!. Vi gick hem lagom så Fenix fick sov middag hemma.
Daniel åkte in till norrtälje en sväng för att lämna in våran kamera som inte vill fungera.
Vi fick dopkorten idag som jag beställde förra veckan, dem vart jättefina! Eftersom båda barnen sov så letade jag fram adresser och gjorde iordning kuvert för ivägskickning. Nu ligger alla korten på lådan, skönt.
Vi har ätit middag hos farmor och farfar nu, Fenix sover och Corona ligger i mitt knä, hon ska snart få bada!

Full fart mot stranden

Duktig kille










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0