Shopping

Idag var det meningen att vi skulle åka till arlanda och cablepark som ligger där, Daniel skulle testa att åka wkeboard efter en linbana. Efter frukosten började det dock regna så då struntade vi i det och åkte till Uppsala där vi gick på IKEA, Bilia och Lekia istället. Det vart lite shopping, inte så mycket men lite nödvändiga saker. Vi åt lunch på MAX då IKEA:as restaurang var proppfull!
När vi kom hem kom farbror Mikael hit en sväng och busade och lekte med Fenix som fått lite nya leksaksfordon. Fenix har badat och sover nu. Corona ligger i mit knä och ler mot mig, söta lilla tjejen! Det är så mysigt när dem börjar le mot en! Vi tjejer kommer nog oxå ta ett bad om en stund. Daniel tog en sväng ner till båten och skulle kolla till den.


Äter russin på IKEA

Provsitter

Fenix hittade en snygging i spegeln

Trött tjej i mitt knä på MAX

Gott med lunch

Min familj

Hos pappa

På biltema är det lika bra att sova

Gott med glass

Tokpappa på Lekia

Lite vaken på vägen hem

Storebror sover en stund istället

Lek med farbror

Nybadad ängel

Så här har prinsessan spenderat tiden mellan 17.00-20.15 idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0