Norrtälje

Idag åkte vi in till norrtälje och handlade på flygfyren efter det åkte vi vidare ner på stan. Daniel och barnen gick en sväng på stan medans jag provade byxor. Hittade två par byxor och en bikini. Jag mötte sedan upp Daniel och barnen igen och vi gick och åt lunch på Stället, Fenix fick pasta som var väldgt smaskig.
På kvällen åt vi middag hos farmor och farfar.

Somnat i babysittern

Banan på flygfyren



Vatten är oxå gott

Tittar på fiskarna

Lunchdags










Mamms flicka









Trött tjej

Mys


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0