Mormor och morfar

I går var det trist väder. Vi var inne och mös på förmiddagen. Vi plockade fram det lilla babygymmet, det tyckte Fenix var väldans spännande och kastade sig ner på golvet och började leka på en gång. Corona fick låna gymmet en liten stund oxå.
Det var meningen att Daniel skulle tatuera sig vid tre-tiden men det blev inställt. Jag och Fenix bakade hallonmuffins och på eftermiddag begav sig familjen till mormor och morfar istället då.
Vi tog ned muffinsen och bjöd mormor och morfar på.
När vi kom hem därifrån åt vi middag, farbror Mikael kom hit en stund oxå.



Bad med pappa







Första leendet på bild

Fenix testar babygymmet

Corona i gymmet

Bakar

Fika

Dricker mjölk i mormors knä

Fikar med morfar

Hos mormor

Fenix matar dalahästen med kattmat

Slappar i soffan i väntan på middag

Hos farbror

Pyjamasfärdig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0