Kosafari

I går måndag, så åkte Daniel iväg tidigt på morgonen för att hjälpa en bekant med ett jobb. Jag, barnen och farmor åkte vid elva-tiden mot väddö för att åka på kosafari. Fenix och farmor åkte iväg med traktor och kärra ut i en kohage för att kika på kossorna. Jag gick runt med Corona i babybjörnselen. Hon sov under hela besöket på gården. Det var en riktigt nöjd Fenix som kom tillbaka efter en stund!
Det vart fika där innan vi åkte hem igen. På vägen hem stannade vi vid knallen där farmor handlade lite och sedan åkte vi hem.
Daniel kom hem vid halv sex-tiden och hade köpt med sig mat hem, efter middagen gick vi upp till farmor och farfar då farmor lånat med sig Fenix hem en stund på eftermiddagen.
Lilla Corona fyllde en månad i måndags oxå, våran vackra lilla prinsessa!

Blä



Busfröet Fenix har snott sockerströaren och använder som nappflaska

Nu åker dem iväg

Kossor

En nöjd kille på väg tillbaka



Fika









En trött tjej vilar ut i sängen

Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0