Fika

Nu har Fenix och jag varit och fikat med ett helt gäng med människor, trevligt! Jag åt i sig lunch men Fenix fick fika med en bulle. Lite fest idag för hans del.
Jag och Jeppe kom överens om att jag och Fenix ska hälsa på någon dag hemma hos honom och ta med oss >Embla. Jeppe kanske kan passa henne medans i åker till fjällen. Vore skönt om hon slapp åka med i den trånga bilen. Jeppe har katter men EMbla brukar mest gå undan bara för katterna. Hoppas att det funkar!
Efter fikat gick vi till apoteket och hämtade ut hostmedicinen som jag fick utskrivet efter ett telefonsamtal med barnläkarstationen idag. Nu hoppas vi att hostan ger med sig!
Innan vi åkte hem stannade vi och handlade på flygfyren oxå. Henkan har precis varit här och hämtat bilen för att serva den åt oss.
När Daniel kommer hem så blir det middag och sen ska vi på föräldramöte på dagis.
Det är så mysigt att vara hemma och ledig med lilleman och han är så fruktansvärt lätt att ta med sig på olika styällen. Han är nöjd och glad vart han än kommer. Åh, vad jag älskar våran son!

Gott med fika

Smask, smask!

Jeppes grodbakselse

Fenix försöker skeda i sig av Jeppes bakelse

Grodhångel?

Fenix skrattar och blundar när Bubblan blåser på honom med ett sugrör

Mystid!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0