Måndag

Fenix vaknade kvart i sex och ville upp, jag hade gärna sovit en stund till men det är ju bara att gå upp. Vi låg visseligen kvar i sängen en halvtimme och mös innan vi gick upp. Frukosten är i magen, blöjan är bytt, herrn är avtvättad och dem små tänderna är borstade, nu är det lek för hela slanten.
Idag har jag ett besök på gyn, blä, hatar att gå dit. Har lite ont på vänster sida av magen och det kan tydligen bli sammanväxningar i vävnader när man gjort kejsarsnitt. Lika bra att kolla upp det. Nu till dagens problem. När jag bokade tiden frågade jag Daniel om han hade möjlighet att vara hemma till halv fyra då jag har min tid. Det skulle inte vara några problem. Dock glömde herrn att anteckna tiden i sin kalender och nu har han kurs i stockholm. Alltså finns ingen barnvakt, alla jobbar eller är upptagna på annat håll. Jag får helt enkelt försöka ta med mig Fenix. Har redan bytt en tid och avbeställer jag nu så är det en månads väntetid till. Nej jag får helt enkelt ta med mig lilleman.
Vid kavrt i fem börjar jag jobba så jag hoppas att Daniel hunnit hem tills dess annars får jag höra med morfar om han kan passa Fenix tills Daniel kommer hem. 
Nu blir det snart en promenad i alla fall!  
!
Ute på promeand med pappa

Mys hos pappa

Gott med vatten

Smask, smask, smask!



Hihi, skön min!

Instängd i bollhavet

Fina bollar
 
Bus!

Tittut!

Vår vackra pojke!

Ut på nya äventyr

Vad ska jag hitta på nu då???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0