Träffa Carina och Casper!

Ännu en härlig morgon med sol. Idag ska Fenix och jag träffa Carina och Casper. Förmodligen går vi till parken där pojkarna kan leka. Daniel slutar tidigare idag och sen är han ledig fram tills på måndag. Kul för oss att ha honom hemma! Vi får se om han kommer förbi parken han oxå.

Full fart hos mormor och morfar

Lite armhävningar

Studerar soppåsen innan den ska kastas

Hej mamma!

Hjälper mormor med disken

Mysbebisen sitter ute i vagnen och tttar på pappa som sår gräs!

Njuter av kvällssolen


Kommentarer
Carina Ohlsson

Tja varför inte =)

Vi kan ta med oss eget fika?

Jag ska baka kanel bullar i dag så de kan jag ta med mig =)

KL 1 blir nog kanon bra =)

går det bra fall om jag fråga elin om hon och hennes lilla vill med? kan ju i för sig fråga tina också kanske? men de får bli ditt jobb att kontakta henne =)

kram

2010-05-12 @ 08:33:40
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0