Fika

Nu har Fenix och jag haft en riktigt trevlig fikastund med Carina och Casper på Pelikan. Bebisarna var mer vilda än tama idag och for runt i soffan och slet och drog i allt man fick tag i, riktiga busfrön! 
Efter fikat gick jag till babyproffsen och köpte nya påsar till Fenix´s blöjhink, det råkade bli en liten leksak åt honom oxå. Efter det tog vi en skön promenad genom Norrtälje så Fenix fick sova lite, han sov hela vägen hem oxå i bilen. 
Nu är vi hemma, Fenix´s nya leksak var populär så den har han redan lekt med, nu ligger han i mitt knä och dricker välling. Vi har det så mysigt! Nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem till oss!
 
Min lilla älskling!

Påklädda i våra vårjackor!

Casper äter på mammas plånbok

Buspojkarna

Carina och Casper

Fenix spanar in Caspers leksak

Jippie! Fick låna leksaken!

Nej, den är min nu!

Fenix gör ett besök i Carinas knä

Casper var väldigt intresserad av Fenix´s öra!

Nya leksaken

Kul leksak!

Bästa lilla bebisen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0