Torsdag kväll!

Igår kväll hade vi bara mys tillsammans. Vi kom ju hem ganska sent så det var ingen mening att börja göra någon nytta inte. Fenix är så rolig, han älskar lyckohjulet på tv. Han blir som avskärmad när han ser på det. Han ligger knäpptyst och bara tittar med stora ögon, han reagerar inte på något annat. Hihi, han är så söt, det är bara det programmet han tycker om!
Fenix och jag badade på kvällen, Daniel tog sedan upp Fenix och nattade honom medans jag badade en stund till! Innan vi gick och la oss mös vi i soffan och tittade på lyxfällan, jösses vad folk kan ställa till det för dig!


Dem ständigt roliga sladdarna!

Mer sladdar!

Tittar på favoritprogrammet lyckohjulet

Helt uppslukad i programmet

Stora älsklingen tittar oxå intresserat på programmet!

Proväter reklamblad

Mys i pappas knä

Mer pappamys

Myskväll med ljus!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0