Typiskt!

Fenix brukar alltid sova mellan två och tre timmar efter morgonpromenaden. Idag när vi kom tillbaka från promenaden så har grannens idiothundar rymt. Små äckliga hundar med världens underbett som skäller värre än värst och som gör utfall både mot Embla och mig, dem försöker naffsa en i benen. Det är inte första gången dem är på rymmen och nu börjar jag tröttna på dem! Fenix vaknade så klart när dem kommer och skäller som galningar och vägrar sluta. Ägarna till hundarna är inte hemma så man kan inte be dem hämta hundarna heller som står och skäller utanför dörren just nu. Fenix vill inte somna om så nu kommer han bli trött lagom tills vi ska till familjecenter. Typiskt! Hatar dem små hundarna! Får åka in tidigare till Norrtälje där det inte finns några skällande hundar och försöka få honom att somna om en sväng innan lekstunden.

Nu tänker jag inte somna om!

Glad, glad, glad!

Fina färger på överkastet

Busfrö nummer 1!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0