Torsdag

-6 grader, storm och snö i luften, känns verkligen som vår, eller inte!!!! När ska detta snöande sluta? Det var trots vädret en mysig morgon idag för Daniel ska jobba i Norrtälje och fick där med lite sovmorgon. Fenix har ju alltid somnat vid tutten fram tills för någon vecka sedan när han accepterade att somna med nappflaska och lite gungning. Det är ju alltid jag som nattat honom men igår fick Daniel prova och det gick jättebra. Känns skönt för jag ska till Stockholm i morgon på tjejmiddag och då är det ju bra om Daniel kan få lilleman att sova!
Var inne till Norrtälje en sväng igår och handla små kläder i present till Leo, råkade även komma hem med två t-shirtar och ett par byxor till Fenix oxå.
Igår kväll kom farmor över en liten stund. Hon har anmält Fenix i Rådmansö sportklubb, tydligen så har dem något lotteri ibland och Fenix hade då vunnit 100 kronor. Dem pengarna hamnade i hans spargris på en gång!
Vid sex-tiden begav vi oss mot Gillberga igår för att titta på lilla Leo. Åh, så liten och söt! Allt hade gått jättebra! Han var ett litet matvrak, previs som alla andra bebisar. Hihi, när Leo började skrika så satte Fenix oxå igång, han tyckte nog att det var lite otäckt, men efter en stund vande han sig och spanade på bebisen med stora ögon!
Idag vet jag inte riktigt om vi ska ge oss in till familjecenter eller ej. Vi får se hur det blir. Ska jag inte dit kanske vi besöker Daniel en sväng på jobbet. I eftermiddag ska jag och Daniel i alla fall till gymmet, Fenix ska vara hos mormor och morfar under tiden.
Nej nu blir det på med flera lager kläder och en promenad med barn och hund i den nya istidens anda!

Tina och lilla Leo

Lilla Leo!

Fenix tittar på tv med pappa igår kväll

Oj, vad spännande

Intressant med pappas bälte

Jag ska nog byta kanal!

God fjärrkontroll!

Smask!

Fenix´s nya kläder


Kommentarer
carina

kul för henne att hennes lilla har komit ut.

Du får säga grattis från mig och Casper

2010-03-04 @ 09:11:57
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Jag tycker Casper typ fortfarande är så liten men samtidigt så mins man ändå inte att de verkligen är SÅ små dom har varit =)

Familjecenter i dag?

2010-03-04 @ 09:15:20
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0