Torsdag

Fenix vaknade halv sju imorse, glad som få! Såg då att det var mulet ute men vad gör väl det när man har en solstråle inne istället. Dock ser jag nu att solen börjar tränga fram, härligt!
Igår kväll så busade pojkarna massor här hemma, Fenix tycker att det är så roligt när pappa kommer hem från jobbet. Fenix tränar och tränar på att krypa och pappa hjälper honom med ståträningen.
Idag ska vi antagligen till familjecenter och träffa Carina och Casper. Småpojkarna ska få leka lite med deras leksaker, dem tycker det är så roligt med nya leksaker.
Efter det ska jag och Fenix gå en sväng på stan så Fenix får sova lite, vi ska bl.a. hämta ett paket och köpa lite idominsalva. När han sovit klart ska vi gå hem till mormor och morfar. Morfar ska vara barnvakt åt lilleman medans jag möter upp Daniel på gymmet och kör ett pass. Vi får se om mormor hinner hem innan jag hämtar upp honom igen. Det är så bra att dem kan passa honom så vi kan träna ihop. 
Fenix sitter just nu i sitt rum och leker med sina saker men snart ska vi ta våran sköna morgonpromenad så Embla får komma ut.

Leker lite med sina saker igårkväll
§
Ståträning med pappa

Så duktig

Så roligt att stå upp

Tränar ihärdigt med att krypa

Passar på och läser lite när jag ändå står på knäna

Kämpar på

Leker lite i soffan

Kul i pappas famn

Hihi, kryper i taket, det var riktigt roligt för lilla herrn!

Tränar ryggmusklerna!

Hihi, pojkarna delar tröka

Så här hittade jag lilleman i morse!

Proväter linskyddet till kameran

Sitter och pysslar med sina saker nu på morgonen

Gick si och sådär med koncentrationen när Embla kom

Busungen har hittat batteriladdaren till kameran


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0