Tisdag

När Fenix vaknade efter sin förmiddags tupplur igår så fick han spana in sitt påskägg som var väldigt intressant. Det var roligt att slå på det oxå, hihi, allt som låter är kul!
Efter titten så gick vi ut i solen en stund och mös lite. Det var så varmt och skönt mot husväggen.
I går vid halv fem åkte jag in till Daniels jobb och hämtade upp honom. Vi åkte sedan ner på stan. Jag gick på min ansiktsbehandling medans grabbarna tog en sväng på stan. Det är så himla skönt att bi ompysslad. När jag var klar hade Daniel och Fenix gått till bilen så jag mötte upp dem där. Daniel hade handlat två fina bodys till Fenix.
På kvällen vart det rotsaksgratäng med grönsaksbiffar, jättegott! Fenix var kanonglad hela kvällen igår. Han gick och duschade med Daniel vid kvart över åtta och sen nattade jag honom. Han var så trött så och somnade fort. Han vaknade tio över sex i morse igen. I natt har han varit väldigt tst. Han brukar kunna drömma en del och skrika lite i sömnen men i natt har han varit knäpptyst. Skönt för mig att få sova hela natten! 
Idag ska Fenix ocj jag fika med Carina och Casper på pelikan. Det ska bli trevligt, var en stund sedan vi sågs sist.
Solen verkar inte vilja titta fram idag men det är i alla fall plusgrader. Vi ska snart dra på oss kläderna och ta en sväng med Embla.

Åh, så spännande!

Intressant!

Mitt, bara mitt!

Kul ute i solen!

Njuter av solen!

Älsklingen nu på morgonen!

Pappa köpte fina kläder till Fenix igår!


Kommentarer
carina

pelikanen kl 1 är kanon =) ses där

2010-03-30 @ 08:21:50
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0