Tisdag med sol!

Solen lyser även idag! Härligt! En glad liten bebis och solen får en toppenhumör! Kunde inte vara lyckligare! Igår kväll hade Fenix och pappa stålektioner. Fenix är så duktig så, om man håller i hans händer så drar han sig upp själv till en stående position. Han tycker att det är jätte roligt, varje gång han ställt sig upp skiner han upp som en sol! Hihi, han kommer nog gå innan han kryper framåt.  
Idag ska jag och Fenix fika med Carina och Casper på Pelikan. Ska bli trevligt.
Har inte vägt mig på två veckor och ställde mig på vågen idag, jippie! 2 kg upp! Visserligen med kläder på men ändå. Bara fyra kilo till att gå upp så är jag tillbaka till mitt gamla jag! Vore skönt att slippa benknotorna som sticker ut lite här och där.
Vi ska snart ta en skön solskenspromenad och sen ska jag plocka undan lite här hemma medans Fenix sover.

Tränar med pappa

Åh, vad roligt det är!

Så duktig

Busungen försöker klättra över pappas ben

Bus i pappas knä

Mina älsklingar

2 kg tyngre!

Fenix söta Elmopyjamas

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0