Strålande solsken!

Åh, vad härligt! Solen skiner in genom fönstrena och värmer på ordentligt och om någon timme ska vi ut och gå i den. Undebart!
Igår kväll var vi hos Fenix´s farmor och lämnade en film som Daniel köpt åt henne. Vi fikade lite och Fenix fick mat där. Efter det gick jag ut med Embla och Daniel och Fenix gick hem och tittade på lyckohjulet. 
Idag kommer Tina och Leo på besök. Nu ska vi få se hur mycket han har växt. Det går ju så fort! Det var inte så länge sen som Fenix var en liten plutt och bara ville ligga och sova i famnen hela dagarna, nu däremot är det full rulle på han mest hela tiden. Just nu sitter han och leker med sina leksaker. 
När Daniel kommer hem i eftermiddag så ska jag ta mig en sväng till gymmet. Ska bli skönt att röra lite på sig igen. Fenix och pappa får vara hemma och mysa. 
Imorgon är det skärtorsdag, Daniel jobbar nog en kort dag och sen är han ledig fram till tisdag! Åh, så mysigt att kunna umgås hela familjen i flera dagar!
 
Morgongymnastik!

Träningspass på morgonen!

Älsklingen!

Proväter linsskyddet

Påklädd och redo för dagens äventyr!


Kommentarer
carina

Ja de är super härligt med sol =)

låter som om ni hade en mysig kväll.

kram

2010-03-31 @ 08:36:37
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0