Stackars liten!

Jag åkte hemmed Fenix till mamma och pappa efter det att vi släppt av Daniel. Pappa var hemma så vi tog en sväng på stan så Fenix fick sova och jag kunde  köpa näsdroppar till honom. Pappa köpte fikabröd. När mamma kom hem så fikade vi. Fenix har varit i min famn hela dagen och bara myst. Han somnar till och från och när han är vaken så ligger han helt stilla på mig och bara är världens sötaste. Han är rätt svullen i munnen så tänderna i överkäken är nog på väg. Jag tror dock att det är något annat oxå. Han är lite snorig och har 38.3 i feber. På vägen hem spydde han ner hela sig och bilbarnstolen så den klädseln är i tvättmaskinen nu. När vi kom hem så spydde han ner hela köksgolvet. Stackars liten. Nu ligger han i mitt knä och småsover lite. Ska försöka få i honom lite vätska och se om han får behålla det. Vi tar nog en dusch snart oxå. Han kommer nog somna tidigt i kväll i alla fall.
 
Vilar i mammas knä! Min stackars sjukling!


Kommentarer
carina

ååå stackarn. hoppas han blir bättre snart

kram

2010-03-19 @ 21:14:05
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0