Nu är dem äntligen här....

Plusgraderna har äntligen anlänt till vårat avlånga land och oj så underbart det är. Fenix och jag har varit och hälsat på Sofia, hennes söta son Viggo och den vackra Shaman. Det är något väldigt speciellt med araber, dem är helt enkelt lite bättre än alla andra hästar. Dem är helt underbara varelser.  Fenix var inte speciellt intresserad av hästen, ventilationen som snurrade och fönstrena var mer intressanta, haha! Blir nog mer intressant när han blir äldre.
Solen värmde så skönt på stallbacken och det är sådana här dagar man saknar hästlivet. Den här vintern har man dock inte varit så avundsjuk.
Efter stallet åkte vi och tog en fika, Fenix var lite tröt så det vart en snabbfika. Han somnade som en stock i bilen på vägen hem! Nu är han pigg igen och leker för fullt med alla sina saker.
Tack snälla Sofia för en trevlig eftermiddag, hoppas vi kan göra om det!
Tyvärr glömde jag kameran idag, typiskt men så är det ibland! Får ta kort nästa gång istället.

Glad kille i väntan på att åka till stallet

Charmtrollet

Mamma med sitt underbara troll!


Kommentarer
carina

svårt att bestämma bakgrund till bloggen =)

kram

2010-03-08 @ 20:26:28
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
fia

Tack själv! Det var jättemysigt. Fenix är ursöt!

Det gör vi om snart!

kramar

2010-03-10 @ 07:58:00
URL: http://fijjasegna.blogg.se/nya


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0