Minusgrader igen

Med tanke på två dagars plusgrader och blötsnö ute så gör dagens sju minusgrader antagligen inte underlaget speciellt roligt. Kommer nog vara tokhalt ute idag. Modden som låg på backen igår kommer vara stenhård och barnvagnen kommer hoppa fram och skaka värre än värst. Fenix brukar dock inte bry sig han somnar väl om möjligt bara ännu fortare men för en annan som ska dra vagnen så är det mindre roligt.
Igår kväll var vi och fika en snabbis hos farmor. Vi fick låna en bärbar dator med tillhörande virusprogram som hon inte använde så idag ska mamma och pappa få tillbaka den här datorn igen och låna den en stund till. Vi har i sig den stationära datorn men jag älskar den bärbara, då kan man sitta vart man vill.
Idag ska vi till BVC för den sista familjegruppsträffen, ska bli trevligt. Innan ska vi som sagt lämna datorn hos mamma och pappa och hämta hallon till Fenix. Jag kanske tar och handlar en sväng innan oxå.
Efter familjegruppsträffen ska jag träffa Daniel vid Nautilus och lösa gymkort. Får ju friskvårdspengar från jobbet så det ska unyttjas. Fenix ska då få vara hos mormor och morfar en kväll i veckan och sen kanske farmor ska ha honom någon dag oxå,  då kan jag och Daniel träna samtidigt. Hoppas bara inte att jag blir ännu smalare men det tror jag inte, borde ju bli bättre nu när jag bara ammar lilleman en gång om dagen.


Hemma hos farmor

Leker med sin bil

Provkryper påbordet


Pussungen!

Glader!


För två år sedan


Jag och en gammal kamrat för tre år sedan, vill gärna ha tillbaka dem benen och inte pinnarna som jag har idag. Måste äta upp mig lite!



Kommentarer
carina

Hejsan =)

hoppas allt är bra =)

Såg i mina pappaer så är det sista dagen den

30;e mars men mitt papper kan i för sig vara fel =)

Tänke på mamma träffar =)

kram

2010-03-02 @ 08:53:15
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0