Lördag

Igår var Fenix och jag och åt lunch på Tullen med Camilla vid tolv. Efter det gick vi en sväng på stan och hämtade upp ett paket och sen vidare till flygfyren för lite inhandling av mat. Efter alla uträttatde ärenden så åkte vi hem igen. Våran nya kyl och frys kom igår. Vart inte så bra kort på dem men dem är svarta och jättefina. Nu längtar man tills hela köket blir renoverat. På kvällen gick vi upp och hälsade på farmor en stund. Fenix vart bjuden på mat och efterrätt då han vart hungrig precis när vi kom dit. Hihi, vårt lilla matvrak. Vi stanade en stund efter hans måltid så han fick titta lite på lyckohjulet som han tycker om.
Idag ska vi fika med Jeppe på Pelikan vid 13.00. Ska bli trevligt, var ett tag sedan sist nu.
Först blir det lite frukost och promenad. Är verkligen hungrig nu!


Ny kyl och frys

Ny diskmaskin

Fenix sitter och pustar ut i pappas stol

Söta älsklingen

Pussgurkan!


Kommentarer
carina

kul att renovera =)

hälsa Jeppenär ni träffas

kram

2010-03-27 @ 08:18:40
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Japp =) får testa gratis men sen blir det nog badhuset för de där är FÖR dyrt för att jag ska ha råd med även om jag får 500 kr från jobbet i halvåret så är det dyrt =(

Hoppas ni hade trevligt på fikan i dag

2010-03-27 @ 17:48:31
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0