Liten förbättring!

Igår var våran lilla älskling inte alls pigg, han ville bara sova! Ringde då våran BVC-sköterska som tyckte att jag skulle ringa barnläkarstationen idag vilket jag gjorde. Tydligen går det maginfluensa på sådana här små just nu. Det finns inget speciellt man kan göra förutom att ge lite stoppande mat. Nu får han majsvälling, morotspuré och majspuré. Fenix är ju lite dålig på att dricka men lite äppeldricka har han fått i sig. Jag ska nog göra lite gurkvatten till honom och se om han tycker om det. Han älskar ju gurka så det är värt ett försök. Han är i alla fall piggare idag än igår. Han rymde in under soffbordet i morse och fastnade, hihi, han är på bättringsvägen i alla fall. Vi får väl hålla oss hemma tills han blir bra igen, trist men så får det bli. Vi får i alla fall njuta av solen snart på våran promenad!


Världens goaste!

Finaste lillkillen!

Myser med pappa framför tv:n igår kväll, en liten trött parvel!


Kommentarer
carina

Även sjukdomar ska börjas i tid =)

Hoppas han blir frisk snart.

Kram

2010-03-24 @ 10:32:05
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

De ända som är posetivt när dom är sjuka är att de är

lättare att mysa i lugn och ro med dom =) annars har dom ju inte tid att mysa med en dom små liven =)

kram

2010-03-24 @ 13:13:14
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0