Fy, vilket väder!

Usch vilket busväder. Var ute med Fenix och Embla för en stund sen, jag fick dra för regnskyddet över hela vagnen för det blåste in snö på Fenix. Han såg ingenting där nere i vagnen men å andra sidan somnar han på två röda. Han sover fortfarande! Har messat lite med Carina nu och vi kommer att åka till familjecenter. Kul att träffas igen! Efter det blir det en promenad på stan så att Fenix får sova lite innan jag lämnar honom till morfar som kommer hem tidigare än mormor! Sen blir det gymmet, hämta upp Fenix och hem till värmen igen!
Satt och sorterade lite kort på Fenix och nu inser jag att han faktiskt varit lika liten som Leo.

Hihi, nästa lika liten som nallen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0