Fredag

Fredagen har anlänt och min stora älskling är ledig idag. Han ska bara till ledinge en sväng i eftermiddag och i mot lite dynamit som kommer dit, det skulle bara ta en timme. Jag och Fenix ska in till Norrtälje och äta lunch med Camilla och sen ska vi handla lite. Efter klockan två i dag kommer våran nya kyl, frys och diskmaskin. Det kommer bli så snyggt med svart! Jag har ju inte sett dem live så det ska bli spännande.
Nu är Fenix´s mage helt bra igen och aptiten är på topp, skönt att han är tillbaka igen. Nu är han lika vild som vanligt, han har hoppat som en tok i hoppgungan nu efter frukosten.
Snart ska familjen ta en promenad tillsammans, ser faktiskt ut som att solen skulle kunna orka tränga sig igenom molnen! Hoppas på en solig dag!

Älsklingen är klar med sin frukost

Hihi, älsklingen med dagens frukostbröd

Smaskens

Våran tuffing i sin pumahoodie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0