Fredag!

Fenix har sovit hela natten! Jag vaknade vi sex och gick upp med Fenix sov till tjugo i sju! Han är så duktig! Vi har precis ätit frukost och Fenix ligger och myser med Embla nu. Vi ska snart ut på en promenad i halkan, Plusgrader och ishalt!
Daniel ska åka gocart och åka med räkbåten idag med jobbet så  Fenix och jag ska mysa själva ikväll. Vi tittar nog på film och gosar i soffan. Vi får se om Daniel hinner hem och byta om innan jag och Fenix åker. Vi ska nämligen hem till Carina, Casper och Jimmy i Blidsta idag. Pojkarna ska få busa lite och vi mammor pladdrar väl på som vanligt! Ska bli trevligt!
Hoppas Daniel hinner hem så jag får pussa lite på honom innan han åker!

Mys med Embla

Mina älsklingar


Kommentarer
carina

Vi tycker det ska bli så kul och spännande med erat besök =)

Så det ser vi fram emot =)

Kram

2010-03-19 @ 11:36:38
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0