En trevlig kväll!

I går hade vi tjejer en riktigt trevlig kväll tillsammans. Jag tog bilen till Daneryd och sen tunnelbanan till Slussen. Jag kom i tid för en gångs skull! Fantastiskt! Jag mötte upp Carina, Julia och Elin och sen gick vi upp till Fjällgatan där Hermans låg. Vi tog lyxmenyn där den vegetariska buffén med efterätt ingick. Oj, så gott men oj, så mätt man vart! Man slutar ju inte äta för att man är mätt inte utan fortsätter tills ett visst illamående slår till. Det märkliga med mig är dock att hur mätt jag än är så går det alltid ner efterätt. Idag vart det världens största chokladboll. Gott som tusan! Vi pratade och hade väldigt trevligt! Saknar mina tjejer. Vi ses för sällan, synd att vi inte bor närmre varandra! Efter middagen och massa prat gick vi tillbaka till slussen och där delade vi på oss, alla skulle hem till sig! Bilfärden hem gick bra! 
Daniel var vaken när jag kom hem och allt hade gått bra med Fenix. Han sov som en stock! Jag saknade honom massor när jag var borta. Lilleman vaknade vid halv tre och ville komma upp och snutta lite och det hade jag inget emot eftersom jag inte sett honom på flera timmar. Sen somnade hanom till sju då han började prata lite. Daniel gick då in och hämtade honom, han hade då vänt sig till mage och såg yrvaken ut. Mys i sängen vart det då och nu ska vi äta frukost.
Ikväll kommer det hit lite folk. Vi ska ha lite grillning och ha det trevligt med vänner.

På väg mot Stockholm! Ja, jag vet att man inte bör fota när man kör men jag hade ögonen på vägen hela tiden!

Mina fina vänner! Älskar er!

Min gigantiska chokladboll!

Sötaste Carina med henne hjärtsyltkaka! Puss!


Kommentarer
carina

låter bra att ni hade trevligt =)

kram

2010-03-06 @ 13:15:12
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0