En trevlig dag!

Fenix och jag åkte till familjecenter och träffade Casper och Giovanna med deras mammor Carina och Pernilla.Vi tre var dem enda som hade tagit oss ut i snöstormen. Vi hade i alla fall en mysig stund med bebisarna! Dem fick leka med dem roliga leksakerna och hälsa på varandra. Fenix fick prova att åka rutschkana och gunga gunghäst. Dem verkar uppskatta varandras närvaro och tittar nyfiket på varandra när någon ger i från sig ett ljud. Efter familjecenter åkte jag ner på stan och tog en liten promenad med Fenix så han fick sova lite och sen åkte jag till morfar. Fenix fick lite välling där innan jag lämnade honom och begav mig till gymmet för att möta upp den stora älsklingen
Värmde upp lite och körde sedan ben, mage och bröst. Skönt att komma igång men imorgon lär jag ha träningsvärk. Efter träningen åkte jag och hämtade upp min lilla plutt. Mormor hade kommit hem då oxå! Det hade gått jättebra för dem! Fenix hade varit så nöjd så! Skönt! Det är ju första gången vi lämnar bort honom.
Daniel hade åkt hem under tiden jag var och hämtade Fenix, han hade gjort iordning en god sallad till middag.
Nu duschar mina pojkar och jag sitter här med toning i håret! Har varit ute med Embla i stormen på en promenad oxå, man blåser ju nästan bort och snön piskar en i ansiktet. Usch, men nu är man i alla fall inne i värmen och snart ska Daniel natta Fenix och sen ska vi bara mysa i soffan.

Fenix leker på familjecenter

Mycket att titta på

Starka armar

Kul saker!

Försöker krypa

På rymmen

Fenix, Giovanna och Casper!

Giovanna och Casper leker

Fenix fick ett kul papper

Provar gunghästen!

Så roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0