En trevlig dag!

Idag har Fenix och jag varit ute och åkt. Vi började med att åka förbi jobbet för att lämna ett kvitto från gymmet. Jag får ju friskvårdspengar från jobbet så det ska utnyttjas! Chefen var inte där utan var på planeringsdag så jag lämnade kvittot i hennes fack. Sen gick jag för att hälsa på min avdelning. Personalen var oxå på planeringsdag men jag fick träffa dem boende. Mysigt med åldringarna, dem sken upp som solar när Fenix kom och Fenix gjorde likaså. Han tyckte att farbröderna och gummorna var väldigt roliga! Träffade lite personal från dem andra avdelningarna, det var trevligt och alla vart så förtjusta i lilleman men kan man annat, han är ju verkligen världens sötaste!
Efter besöket på jobbet åkte vi till Janny. Lika trevligt som alltid. Lite fika och massor av prat! Hon är så härlig! Fenix kröp omkring på golvet och fick låna en kartong, en vikt och två sovsäckar som var väldigt roliga, speciellt snöret som hängde fast i dem. Fenix fick lite mellanmål innan vi åkte hem. Hihi, han var alldeles slut efter dagen och somnade innan jag hunnit av infarten! När man åker till Janny så åker man förbi Rånäs slott, känns lite speciellt eftersom det är där som Fenix blev till. Hihi, våran lilla prins är tillverkad på slottet, fint ska det vara!
Daniel skulle bli lite sen så han handlar själv istället. Verkar onödigt att vi åker tillbaka in till Norrtälje igen. Ikväll ska vi bara ta det lugnt i soffan framför Grey´s anatomy! Kanske tänder vi en brasa oxå!

Mitt jobb

Fenix pysslar med snöret till sovsäckarna

Äta snöre

Spännande kartong!

Oj, så svårt det vart! Fenix backar ju bara så det blir så svårt att nå sina saker tillslut!

Rullar lite vikter!

Fenix och tant Janny!

Rånäs slott där våran prins vart till!

Världens finaste charmtroll!


Kommentarer
carina

ja dom blir ju fort tröta dom små liven =)

Japp familje center är in bokat i morgon =)

Kram... ps kl2?

2010-03-17 @ 17:51:04
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0