En supertrevlig dag och en trevlig överaskning när vi kom hem!

Måste bara börja med att berätta att när vi kom hem från Norrtälje idag så hade Fenix´s lilla tand kommit fram. Den var inte där i morse men nu så är den på plats. Hihi, Fenix´s tredje tand!  Äntligen! Nu väntar vi på nummer fyra som oxå är på väg!
Fenix och jag har varit och fika på pelikan idag med Carina och Casper. Casper var lite trött och gnuggade ögonen så vi fikade inte så länge. Vi tog en promenad till Rusta, Coop, ÖoB och några till affärer. Det var så skönt väder att promenera i och pojkarna små verkade nöjda. Fenix fick två par strumpor och två nya kuddar så han kan sova som en prins!
Vi har haft en sån mysig dag så, tack snälla Carina och Casper för en trevlig dag!

Buspojkarna!

Fenix fikar oxå! 

Smaskigt med smörgåsrån!

Casper är trött och gnuggar ögonen!

Vi handlade lite fjädrar till påskriset oxå!
 



Kommentarer
carina

Tack själv =) de var en lyckad dag fast de inte direkt blev en långvarig fika =)

2010-03-30 @ 17:38:47
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0