En sjuk liten pojke

Det blev ingen lekstundför Fenix idag. Han somnade som vanligt på våran promenad. När han senare vaknade så gick jag för att ta upp honom. Han hade då bajsat ner hela sig och lakanen, han var även varm. Tog tempen på honom som visade 38.5 grader. Stackars liten! Han har nu även blivit lite snuvig. Han är så trött och hänger som en trasdocka på en. 
Daniel har kommit hem så Fenix har myst lite med honom nu eftersom pappa snart åker igen. Vi kör in honom till Norrtälje och så ska jag gå till apoteket och köpa näsdroppar så lilleman får det lugnt till natten. Vi ska oxå lämna Embla till mamma och pappa, dem ska skämma bort henne tills imorgon. Inte så kul att behöva åka runt med lilleman men ibland kör det ihop sig och man måste. Han får sova i bilen och i vagnen.
Just nu ligger han och sover i min famn, han är verkligen världens goaste!

En febrig pojke myser med pappa

Skönt att få vila på pappa när man inte mår något vidare!
 



Kommentarer
carina

Är det så att han är frisk och så på söndag och ni kommer så gör jag ny kladdkaka med grädde och hallon =)

Kram

2010-03-19 @ 14:43:06
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Det är elkat men på så sätt så kan man nästan önska att dom var sjukare oftare så man fick ha en lugn och mysig stund med dom i famnen ;o)

Inte som dom är när dom är friska, mer vilda än tama. Då hinner man ju inte mysa så mycket =(

Kram

2010-03-19 @ 14:45:24
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0