En mycket trevlig fikastund

Nu har vi varit och fikat. Carina hade med sig sin kompis Léontine och hennes son Noel som är ungefär lika gammal som våra söner. Han var dock inte riktigt lika vild som våra odjur. Hihi! Det är lite roligt för hon visste vem Daniel var och tydligen så bor hon inte så långt ifrån oss.
Lilla Noel hade massor med hår som Casper tyckte var väldigt roligt att dra i. Hihi, stackars Noel ville inte vara i närheten av Casper tillslut men Fenix är lite modigare han och trivdes i Caspers sällskap! Nästa gång får nog Noel sitta brevis Fenix istället som inte är tiktigt lika vild som söta Casper.
Vi pratade om att besöka lekrymden med våra små älsklingar någon dag, ska bli spännande!
Vi hade en trevlig fikastund på två timmar ungefär. Tiden går fort när man har roligt!
Efter fikat gick jag en sväng på stan, Fenix fick ett linne och en t-shirt till sommaren, han fick även ett par mockasiner. Vi får se ikväll om det går bättre med krypandet då han får fäste med fötterna.
Nu ska jag börja med middagen. Ugnstekt falukorv får det bli.


Mamma och son!

Fenix pysslar med sina saker

Glad kille

Mammas hjärta

Så söta tänder

Carina med Noel och Casper

Léontine och Carina med sina bebisar

Fenix mumsar smörgåsrån som han fått av Carina!

Alla bebisar!

Vilken söt samling med bebisar

Fenix och Casper busar

Dem är så söta när dem pysslar ihop

Fenix´s nya linne och t-shirt....

...och dem nya mockasinerna


Kommentarer
carina

snygga moccasiner =)

ja jag trodde inte vi satt så länge på fiket, är så van att de brukar bli 1 timme för sen är barnen liksom nöjda =)

Men jag hade trevligt i dag i alla fall.

Och tack för fika stunden.

kram

2010-03-15 @ 17:36:14
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Tack =) ja det handlar liter mer än bara min syster men de handlar först och främst om henne för nu är hon orolig och ja jag vet inte men jag tycker inte om de hon skriver bara och just nu gör det bara mig mer irriterad. Och Jimmy blir sur på mig för att jag har skrivit som jag har gjort men va fan jag ska väl kunna få skriva vad jag vill utan att få skit för det om det är sant så att säga =)

tack själv hade också trevligt =)

kram

2010-03-15 @ 19:36:13
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

tack kan behövas =)

ska bli spännande att se vad dom exakt sak göra i morgon med honom.

men jag hör säkert av mig när vi är klara där ;o)

ha en bra kväll

kram

2010-03-15 @ 19:47:49
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0