En lugn söndag!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Vi har varit i Gräddö en sväng och lämnat lite burkar. Fenix fick panten rätt ner i sin spargris! Han börjar bli en förmögen liten pojke! Vi har även hälsat på farmor en liten sväng. Vi fikade och Fenix lekte lite med leksakerna han har där.  På eftermiddagen ville Daniel gå ner till Lågarö brygga där jag var tidigare idag, han var lite nyfiken eftersom jag sa att dem hade byggt upp ett nytt hus där. Vi gick då dit allihopa, EMbla var nöjde med en promenad till hon.
Annars har vi bara pysslat lite här hemma. Vi har bl.a. flyttat ner ett skåp till vardagsrummet och sorterat och lagt ner lite DVD-filmer i lådorna i nya tv-möbeln. 
Nu är Daniel och Fenix och handla pizza. Ska bli gott, den här kroppen kan behöva lite fett! Hihi! Ikväll ska vi bädda ner oss i soffan och tilla på Luftslottet som sprängdes.
Det är så skönt med en lugn helg ibland och vilket underbart väder det varit! Hoppas det håller i sig!

På väg till farmor

Mys med pappa hos farmor

Min älskling!

Så roligt att leka på farmors golv. Åh. så söta tänder

Kul med nya leksaker

Alla tittar på mig!

Pappa och Fenix väljer vilken pizza dem ska ha!


Kommentarer
carina

Ok ja men det kan vara trevligt de med =)

men pelikanen blir nog bra, har dålig fantasi.

mmm ja men kl1 kanske?

2010-03-14 @ 18:31:33
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Hej

jag funderade lite i går.

Det finns ju ett litet nytt Cafe också fall om du vill testa något annat. tror den har varit öppen i ca 3 månader. Kulan tror jag den heter.

Ligger breve sparbanken. De var en blommbutik som låg där förut. Vet inte om stället är bra för jag har inte hört något om det.

kram

2010-03-15 @ 07:22:56
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0