En härlig promenad!

Nu är vi hemma efter våran morgonpromenad. Vi gick ner till lågaröbrygga idag igen. Det var helt undebart skönt i solen och idag blåste det inte alls. Tänk vad glad man kan bli av lite sol! Man känner sig så lycklig så!
Fenix sover fortfarande så jag ska passa på att duscha innan vi ska till Norrtälje!

Klarblå himmel

Snart nere vi lågarö brygga

Lågarö brygga

Så fint!

Min prinsessa

Sötnosen hann somna innan vi hunnit till brevlådan, hihi, en tröttmössa!

Gräset börjar titta fram vid ladugårdsdörren!


Kommentarer
carina

det är rätt =) så brukar jag också säga =)

de kommer en till tjej med sin lilla son till fiket i dag =)

2010-03-15 @ 10:26:13
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0