Ändringar på programmet

Hihi, Tina hade glömt bort att hon var bjuden på barnkalas idag så det blir ingen träff för oss. Skönt att det är fler än jag som är tankspridda! Jag och Fenix får mysa själva fram tills det är dags för ansiktsbehandlingen. Vi har varit på promenad och nu sover lilleman. Jag har gjot en rotsaksgratäng som vi ska ha till middag. Skönt att ha det gjort. Vet inte om vi ska äta quornfiléer eller grönsaksbiffar till. Jag får fundera en stund till. Solen börjar kika fram nu så det lär väl bli en promenad till lite senare.
Marie-Louise var här med ett påskägg till Fenix. Han fick jättefina kläder och en traktor. Lilleman är bra bortskämd han!
Nu ska jag ta mig en dusch medans lilleman fortfarande sover!

Sötnosen

Haha, så skön min!

Fenix´s första påskägg!

En traktor! Får säkert skäll av Daniel nu för den här maskinen heter säkert något annat....

En tuff vårjacka och ett par fina byxor!


Kommentarer
carina

Ja han klättrar på ALLT

även våra bysxor drar han i för att kunna ställa sig upp.

ja det ska nog vi kuna göra, fika i morgon alltså

2010-03-29 @ 12:20:00
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

svårt att säga =) för att de spelar ingen roll för oss heller =) de var ett tag sen man var ute och fika men de kan kanske vara kul för pojkarna att leka ihp eller vad man säger =) fast Casper kättra bara överfenix i för sig =) så de spelar ingen roll. Vad är enklast för er?

2010-03-29 @ 13:49:28
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Det blir nog bra och kul =)

Vilken tid tycker du i morgon?

2010-03-29 @ 17:17:33
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0